Nem igaz minden cégre, de ha az Ön esetében is ez a helyzet, akkor érdemes átgondolni stratégiai kérdéseket.

A megfigyelésünk az, hogy sok cég olyan magas minőségű szolgáltatást nyújt vagy terméket forgalmaz, amit egyszerűen nem vár el a piac.

 

Ezt kérdezze meg magától:

Van-e olyan konkurensem, aki sokkal gyengébb minőségű terméket / szolgáltatást sokkal nagyobb mennyiségben el tud adni, mint én?

Ha a válasz igen, akkor Ön már olyan magas minőséget kínál, amire a piacnak (a piac azon rétegének) egyszerűen csak nincs igénye.

Önnek van, mert Ön a szakember, mert az Ön minőség-szenzora nagyon élesre van hangolva.

De a piac nem tudja, és nem akarja megfizetni azt a minőséget, ugyanis nekik nem ugyanazok a vásárlási szempontjaik, mint ami Önnek a termékgyártási szempontjai.

 

Ezen gondolkozzon el:

Össze kell hangolni a vevő vásárlási döntési szempontjait a termékfejlesztési szempontokkal.

Ha van Önnél “bénább”, de végülis sikeresebb konkurense, akkor Önnél nincs összehangolva a két tényező.

Lehet nekiállni a piackutatásnak…

Ez csak egy cikk volt, kattintson ide a teljes kincsestárhoz