Ha épít listát, és szokott küldeni hírleveleket, biztos megfigyelte, hogy közel sem 100% a levelek megnyitási aránya.

A helyzet az, hogy az átlag mindössze olyan 15-20% körül van, ha az Ön leveleit rendre 30% feletti feliratkozója megnyitja, az már zseniális eredmény.

Sok online marketinges abban van elveszve, hogy megfejtse, vajon milyen tárgymezőn, milyen szavakon, vagy milyen különleges karaktereken múlik az, hogy hányan olvassák az Ön hírleveleit hétről hétre.

Mondhatom a frankót, hogy min múlik a megnyitási arány VALÓJÁBAN?

A legfőbb oka, hogy valaki megnyit / nem nyit meg egy e-mailt, hogy kitől kapta – mennyire fontos számára az a személy, aki azt a levelet írta. Ennyi.

A kialakult, sok hónapja vagy éve épített KAPCSOLAT a lényeg.

Ha valaki az anyukájától vagy gyerekétől kap e-malt, nem a tárgymező alapján nyitja meg vagy sem a leveleket – igazam van?

Persze ezek segítenek – egy jó tárgymező simán tud akár másfélszeres megnyitási arányt is produkálni adott esetben – azért ezt sem akarom elvitatni.

De ezek a kiugró esetek. Mellette viszont megfigyelhető, hogy van egy stabil tömeg, akik rendre megnyitják az Ön e-mailjeit – írjon bármiről is.

Na, ők azok, akik a kapcsolat miatt olvassák a leveleket, és nem a blikkfangos, trükkös, amerikás tárgymezők miatt.

Úgyhogy a trükközés helyett arra figyeljen, hogy

  • adjon értéket,
  • szolgálja a piacát,
  • és építsen kapcsolatot a feliratkozóival.
Ez csak egy cikk volt, kattintson ide a teljes kincsestárhoz