A világon addig semmi nem történik, amíg valaki el nem ad valamit

Az egyik munkatársamnak meséltem nem rég, hogy egy barátommal közösen vettünk egy versenyautót, egy rally autót.

És a munkatársam megkérdezte, hogy “Ó, ez azt jelenti, hogy ha jól nyomjátok a versenyen, akkor a végén akár pénzdíjat is kaphattok?”

A válasz persze az, hogy nem, a magyar rally versenyek (legalábbis abban az osztályban, ahol mi indulunk) nem pénzdíjasak, mint mondjuk a tenisz világkupák…

 

A kérdés, hogy miért? Nos, mondom:

Mert szinte semmi reklámértéke

A tévé természetesen nem közvetíti, és néző sem túl sok van kint egy versenyen.

Ezért ebben a sportban nincs pénz.

Mert ahol nincs vásárló erő, ahol nincs marketing, ott nincs pénz sem.

 

Egyszer hallottam egy olyan felvetést, hogy a reklámokat úgy összességében be kellene tiltani az egész világon. Hát… Én megnézném azt a világot, ahol bármiféle gátat szabunk az eladásnak, vagy az eladás ösztönzésének. Hiszen ha nem adunk el semmit, akkor nem kellenek sem boltok, sem gyárak, sem kiszolgáló iparágak.

Ha nincs eladás, minden megáll. Minden!

Ezért az eladás a legértékesebb üzleti tevékenység, és a marketing mozgatja a világot…

Ez csak egy cikk volt, kattintson ide a teljes kincsestárhoz

A marketing mozgatja a világot

0